МАГИСТРАЛА НОВИ БЕОГРАД – СУРЧИНСКА ПЕТЉА НА ЈАВНОМ УВИДУ

МАГИСТРАЛА НОВИ БЕОГРАД-СУРЧИНСКА ПЕТЉА

Магистрала Нови Београд-Сурчинска петља на јавном увиду, на слици кружни ток у Војвођанској

Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре огласило је јавну презентацију урбанистичког пројекта за изградњу саобраћајнице Нови Београд – Сурчин.

Наручиоци израде пројекта су компаније CCCC (Чајна комјуникешнс констракшн компани) и Путеви Србије, а израдио га је Урбанистички завод Београда.

Како је наведено у документу, у претходном периоду израђен је план који је потписао Саобраћајни институт ЦИП, а овим урбанистичким пројектом неки делови плана се додатно разрађују.

Пројекат, када је реч о кружном току код Војвођанске улице на почетку трасе пута предвиђа обухватање веће деонице дуж планиране саобраћајнице Т-6, затим, још један мост, у зони ергеле Марковић, као и проширење Виноградске улице.

Бочна веза 3 – искључење према Виноградској и даље према Аеродрому ,,Никола Тесла”

  • Објашњава се да је границом урбанистичког пројекта обухваћен је део магистралне саобраћајнице Т-6 због потребног уклапања пројектованог стања у постојеће стање на терену.

Део постојеће Улице Виноградске испред планиране кружне раскрснице са улицама Војвођанском и Т-6 обухваћен је границом плана и на крају предметне деонице планирана је окретница за противпожарна као и комунална и путничка возила. Овај део улице обезбедиће приступ постојећим и планираним објектима у Виноградској везу са широм саобраћајном везом, наводи се у пројекту.

Траса пута Нови Београд Сурчин кретаће од кружне раскрснице са улицама Војвођанском, Др Ивана Рибара и Т-6, до непосредно пред петљу “Сурчин југ”. Укупна дужина деонице износи 7895.74м.

На траси пута у плану су једна денивелисана раскрсница типа “пола детелине” са улицом према насељу Сурчин и обали реке Саве Улица Нова 4 – Пут за Сурчин, као и 4 површинске раскрснице:

  • ▪ на почетку деонице, кружна раскрсница са Војвођанском улицом, Т-6 и Улицом Др Ивана Рибара,
  • ▪ на км 0+511,30 са везом на Виноградску улицу Улица Нова 2 (Бочна веза 1),
  • ▪ на км 1+382,97 са продужетком Улице Јурија Гагарина и Улицом Нова 3 (Бочна веза 2),
  • ▪ на км 3+546,60 са везом према Виноградској улици и према аеродрому ”Никола Тесла” Улица Нова 3а (Бочна веза 3)

ВИДЕО ИЗВЕШТАЈ СА ГРАДИЛИШТА

Пролаз локалних путева преко и испод саобраћајнице планира се на стационажама км 2+483.85, на км 3+951.53 и на км 5+167.63.

На првој стационажи планиран је надвожњак преко државног пута.

Код канала Галовица планирано је на друге две стационаже издизање нивелете државног пута и пролаз локалних путева испод ње.

МАГИСТРАЛА НОВИ БЕОГРАД-СУРЧИНСКА ПЕТЉА,ТЕХНИЧКИ ДЕТАЉИ

Саобраћајница Нови Београд Сурчин имаће три траке по смеру ширине 3,50 м, разделну траку од 4 метра и обостране пешачке стазе ширине до два метра, а пројектован је за брзину од 80км/х.

Од раскраснице са краком за Улицу Јурија Гагарина па до пута за Сурчин планирана је двосмерна бициклистичка стаза са једне стране, ширине 2,20 м.

Од раскрснице са Путем за Сурчин, саобраћајница ће имати коловозне траке 2 x 11,85 м, а како се наводи, ова ширина је пројектована јер се после раскрснице са путем за Сурчин укидају крајње десне траке.

Нормални попречни профил саобраћајнице Нове 2 предвиђен је са коловозним тракама 2 x 3.50 м и пешачким стазама 2 x 1.50 м.

Дат је и попречни профил Пута за Сурчин – Улица Нова 4, у делу петље: коловозне траке 2 x 2 x 3.5 м и двосмерна бициклистичка стаза ширине 2,20 м, док је Улица Нова 3 дефинисана је са попречним профилом од 10 м, коловозом од 7 м и обостраним тротоарима од 1.5м.

Додаје се да је оквирно планирана коловозна конструкција за тешко саобраћајно оптерећење.

У оквиру трасе планиране су укупно 4 мостовске конструкције, преко постојећих и планираних мелиорационих канала и локалних путева, као и код ергеле Марковић.

За потребе инфраструктурног опремања планираног комплекса Националног стадиона, овим урбанистичким пројектом планира се и инфраструктурни коридор поред трупа државног пута.

Пројекат је јавној презентацији до 28. марта.

Градња саобраћајнице Нови Београд-Сурчин, која ће становницима Београда олакшати приступ аутопуту Милош Велики, вредна је 70,5 мил долара.

Изградња је почела у марту прошле године, до пред крај јануара било је изграђено више од 40% пута, а према најавама из Министарства комплетни радови требало би да буду завршени до краја ове године.

  • ЧИТАЈТЕ ЈОШ И:

ГРАДЊА НА КОСАНЧИЋЕВОМ ВЕНЦУ – ЛУКСУЗНА ЗГРАДА ФИРМЕ ДЕЈАНА СТАНКОВИЋА

ЈОШ БЕЗ БИЦИКЛИСТИЧКИХ СТАЗА У БУЛЕВАРУ ПАТРИЈАРХА ПАВЛА

Министарство грађевинарства, саобраћаја и инсфраструктуре, Екапија

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

Остави коментар

Хвала што учествујете у дискусији. Ваш коментар је послат на објаву.