Notice: Undefined index: is_rate_editable in /home/beograd4/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/class.WpdiscuzCore.php on line 1303
МЕТРО СТАНИЦЕ ЛИНИЈЕ 1 beogradske.rs

МЕТРО СТАНИЦЕ ЛИНИЈЕ 1 БИ МОГЛЕ ОВАКО ДА ИЗГЛЕДАЈУ

МЕТРО СТАНИЦЕ ЛИНИЈЕ 1 БИ МОГЛЕ ОВАКО ДА ИЗГЛЕДАЈУ

Конкурс за дизајн 16 метро станица од којих би требало да свака буде јединствена је завршен, а сада је познато и како би могле да изгледају.

Прва умањена награда у износу од нето 2.500.000,00 динара додељена је раду ауторског тима „Студио ОБЕ“ д.о.о. из Београда.

метро станице линије 1

Ксенија Пантовић, диа; Јасна Кавран, диа; Маша Богуновић, М. арх; Невена Николић, М. арх.

Сарадник на визуализацији- Лука Вујовић, Б. арх. студент архитектуре.

Друга умањена награда у износу од нето 1.500.000,00 динара додељена је раду са ауторском шифром РТ11442

Ауторски тим: Стефан Даниловић, д.и.а. представник ауторског тима; Ненад Стијовић, д.и.а.; Јелена Златановић, д.и.а.; Мила Луковић, д.и.а.

Сарадници: Драгана Зорић, д.и.а.; Борис Мартић, д.и.а; Нина Крчум, д.и.а.; Катарина Огњеновић, д.и.а.; Лука Гргић, д.и.а.

Трећа умањена награда у износу од нето 500.000,00 динара додељена је раду са ауторском шифром 65786

Ауторски тим: Сара Миладиновић,д.и.а., Душан Мунћан, д.и.а., Анђела Радовановић, д.и.а., Илија Деменеску, д.и.а., Лидија Грозданић, д.и.а.

Обештећење у износу од нето 200.000,00 динара додељено је раду са ауторском шифром 88888

Аутори: Југ Церовић, architecte dplg, Francuska, Zak Zakaria, waymaker- dezigntechnic, UAE.

Саветници: Yо Каминагаи, Француска, Гордана Мићић, Белгија.

Обештећење у износу нето 200.000,00 динара додељено је раду са ауторском шифром 02044 – радна шифра 03

Ауторски тим: Марина Урошевић, Александра Марковић, Душка Продановић, Филип Прица, Владимир Јовановић.

линија 1 на потезу Макиш–Миријево бити дуга око 21,1 километар, са укупно двадесет и једном станицом.

– Део трасе од станице „Макиш” до станице „Беле воде” планира се у отвореном ископу у дужини од око 2,15 километара, потом ће се на деоници дужине 11,2 километра од станице „Беле воде” до станице „Панчевачки мост” градити метро у дубоком тунелу да би се последња деоница дужине 5,7 километара од станице „Панчевачки мост” до Миријева радила у отвореном ископу – прецизирао је Весић.

Весић је објаснио да ће линија 2 београдског метроа бити на потезу Земун–Миријево укупне дужине 21,1 километар, са 23 станице.

– Француска компанија „Ежис” ради на пројектовању друге линије београдског метроа као и на идејном решењу треће линије на потезу Бањица–Бежанија, дужине око 24 километра са 23 станице – рекао је Весић и додао да ће се линије 1 и 2 укрштати на станици „Савски трг”, линије 2 и 3 на станицама „Парк Мањеж” и „Београдска арена”, а линије 1 и 3 на станици „Трг републике”.

Он је поновио да ће прва линија београдског метроа бити завршена до 2028. године, а друга линија до 2030. године.

Спроводилац конкурса:

Удружење архитеката Србије, Београд, www.у-а-с.рс

Жири је радио у саставу:

Председник жирија:

Марко Стојчић, дипл.инж.арх., Главни урбаниста града Београда, представник Наручиоца

Чланови жирија:

Станко Кантар, дипл.инж.саоб., директор ЈКП „Београдски метро и воз“, заменик председника жирија, представник Наручиоца

Професор Владимир Лојаница, дипл.инж.арх., представник Удружења Архитеката Србије

Професор Миодраг Мирковић, дипл.инж.арх., представник Удружења Архитеката Србије

Доцент др Снежана Веснић, дипл.инж.арх., представник Удружења Архитеката Србије

Известиоци су радили у саставу:

  • Марија Косовић, маст.инж.арх., запослена у Урбанистичком заводу Београда
  • Предраг Томић, дипл. просторни планер, запослен у ЈКП „Београдски метро и воз“, представник Наручиоца
  • ЧИТАЈТЕ ЈОШ И:

СТАМБЕНО-ПОСЛОВНИ КОМПЛЕКС НА СЛАВИЈИ КОРАК БЛИЖЕ РЕАЛИЗАЦИЈИ

СКОК ЦЕНЕ КВАДРАТА У НОВОГРАДЊИ 9 ОДСТО У ПРВОМ ПОЛУГОЂУ

УАС.РС, Беоинфо, Горан Весић/ФБ

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

0 0 гласови
Гласање за чланке
Региструј се
Обавести о
guest

0 Коментари
Највише гласова
Најновије Најстарије
Уграђене повратне информације
Погледај све коментаре
0
Волели бисмо да чујемо ваше мишљење, испод текста можете да пошаљете коментар.x