Notice: Undefined index: is_rate_editable in /home/beograd4/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/class.WpdiscuzCore.php on line 1303
ГАРАЖА КОД БРАНКОВОГ МОСТА - beogradske.rs

ГАРАЖА КОД БРАНКОВОГ МОСТА НА ЈАВНОЈ ПРЕЗЕНТАЦИЈИ

Фото: Београдске.рс

 

Гаража код Бранковог моста услов да Косанчићев венац постане пешачка зона

Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове Града Београда огласио је јавну презентацију урбанистичког пројекта за изградњу подземне јавне гараже између Фрушкогорске и Бранкове улице.

Како се у пројекту наводи, планирана је трансформација постојеће зелене површине са Обелиском уз Бранков мост, у репрезентативан јавни простор на улазу у град – вишеспратни објекат јавне намене и трг са елементима парковског уређења, испод којих је планирана јавна вишеетажна подземна гаража.

 

Планирана је изградња пет подземних етажа, организованих у 10 полунивоа. Капацитет гараже је 384 ПМ, укупна БРГП 13.412 м2. Осим површина за паркирање путничких аутомобила, у склопу гараже је предвиђено паркирање минимум 20 бицикала, пуњачи за електрична возила, службене, помоћне и техничке просторије.

 

Површина у оквиру границе урбанистичког пројекта износи 7.232 м2, а планирана је градња подземне јавне гараже, објекта у зони јавног интереса (централни садржаји и приступ јавној подземној гаражи) и трга са елементима парковског уређења.

– Реализацијом планираних намена, блок ће се трансформисати у атрактиван и визуелно препознатљив градски репер на специфичној локацији, у складу са важећим ПДР Косанчићевог венца. У оквиру површина осталих намена, у блоку се задржавају три постојећа стамбена објекта, на припадајућим парцелама – наводи се у пројекту.

Планирана је фазна реализација предметне локације.

У првој фази градиће се подземна гаража, у фази 2а трг/парк, а у фази 2б објекат у зони јавног интереса. У трећој фази планирана је градња платоа.

 

Планирана су два колска приступа гаражи, по принципу улаз/излаз, директно са ободних саобраћајница – из Фрушкогорске и Бранкове улице. Пешачки приступи гаражи остварени су у склопу јавних површина на крову гараже у складу са доминантним пешачким токовима у окружењу.

– Кров гараже партерно и функционално уредити као зелену површину, у коју је на адекватан начин потребно уклопити постојећи споменик – Обелиск. Минимални проценат зелених површина је 40%. Планирано је поплочавање, озелењавање, осветљење, и опремање елементима урбаног мобилијара – наводи се.

С обзиром на то да се планира јавна гаража која генерише одређене токове ка и од гараже у самој и околним улицама, предвиђена је реконструкција раскрснице улица Поп Лукине и Фрушкогорске.

Приземље објекта са улазом за пешаке, билетарницом и степеништем је пројектовано у духу савремене архитектуре, сведене форме са акцентом на употребљене материјале и детаље, тако да се објекат сједињује са околним зеленилом и планираним уређењем будућег трга. Како је на том месту планиран будући објекат оријентационе спратности П+5, планирано је да се овај део приземља уклопи у будући концепт и изглед новопланираног објекта.

На нивоу приземља се налази двосмерна рампа за приступ возила из Фрушкогорске улице. На овом нивоу је плато за приступ корисника гараже, продаја карата, степениште С2 и С3 и лифтови као и степениште за ватрогасни приступ објекту.

Полуниво -1 – На овој етажи се налазе службене канцеларије, тоалети за посетиоце, део за паркирање бицикала као и двосмерна рампа које повезују овај ниво са улицом Фрушкогорска и две једносмерне рампе за ниво -1.5. Такође на овом нивоу су рампе за контролу приступа, техничке просторије, као и степеништа С2 и С3 и степениште за ватрогасни приступ.

Инвеститор је Град Београд, финансијер ЦСИ Паркинг Инвестмент ДОО, а носилац израде урбанистичког пројекта Центар за планирање урбаног развоја ЦЕП.

Јавна презентација урбанистичког пројекта трајаће до 9. марта 2021. године.

 

ЧИТАЈТЕ ЈОШ: РУШЕЊЕ ЗГРАДЕ У АДМИРАЛА ГЕПРАТА ЗБОГ ГРАДЊЕ КАНЦЕЛАРИЈА

Ekapija

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

0 0 гласови
Гласање за чланке
Региструј се
Обавести о
guest

0 Коментари
Највише гласова
Најновије Најстарије
Уграђене повратне информације
Погледај све коментаре
0
Волели бисмо да чујемо ваше мишљење, испод текста можете да пошаљете коментар.x