СТИГЛИ ТУРСКИ, УСКОРО И КИНЕСКИ АУТОБУСИ НА ГРАДСКИМ УЛИЦАМА.

бус лус

Турски аутобуси су смештени у погону ГСП -а на Новом Београду.

Стигло је 57 нових аутобуса купљених од турске компаније „БМЦ“.

Горан Весић, заменик градоначелника је подсетио да је у априлу потписан уговор о куповини 244 аутобуса, од чега 70 возила турске компаније „БМЦ“ и 174 кинеске компаније „Хајгер“.

– Турски аутобуси у  треба да буду испоручени до 24. јуна још 13 аутобуса, што значи да ће свих 70 аутобуса бити у функцији до средине јуна.

Током јула почеће да стижу и аутобуси кинеског „Хајгера“, који ће стизати сукцесивно до октобра. Са укупно 244 нова аутобуса, ово је највећа појединачна набавка у историји ГСП-а – рекао је Весић.

Он је додао да ће до краја године бити наручено још 50 зглобних аутобуса од компаније „Икарбус“. Такође, како је рекао, за наредну годину планирана је куповина још 50 зглобних аутобуса, као и 30 електричних.

– Када се све поменуто сабере до средине следеће године на градским улицама биће 374 нова аутобуса, што је обнова више од две трећине возила ГСП-а – нагласио је заменик градоначелника.

Према његовим речима, следећи корак је побољшање материјалног статуса запослених у ГСП-у.

– Просечна плата возача износи 65.000 динара, а пре годину дана била је 52.000.

ПОТРЕБНИ ВОЗАЧИ

Добили смо сагласност Владе да запослимо 184 возача, од чега 84 у стални радни однос. У наредном периоду ће људи који раде по десетак година у ГСП-у на основу уговора о делу добити стално запослење. Осим тога, свим запосленима у комуналном систему Београда 28. јуна биће исплаћена солидарна помоћ у износу од готово 42.000 динара. Све то указује на чињеницу да се трудимо да побољшамо материјални статус радника ГСП-а и других комуналних предузећа. Моја порука запосленима у ГСП-у је да град чврсто стоји иза предузећа у којем раде и да ће учинити све да оно настави да јача – додао је Весић.

Он је истакао да Град Београд жели квалитетан градски превоз, као и да ће следећи корак бити кампања везана за наплату карата.

– Карте за превоз морају да се плаћају јер град троши годишње око 200 милиона евра за превоз, од чега је свега 50 милиона од наплате карата, а чак 150 директно дајемо из буџета. Нигде у свету градски превоз није профитабилан, али се нигде ни не дотира три четвртине укупног износа.

У Београду живи око 730.000 запослених, а маркице купује свега 117.00 људи. Према нашем проценама, око половине запослених користи јавни превоз, дакле око 360.000. Према тој процени, скоро 240.000 људи не купује карте и то је неодрживо. Када би још 100.000 људи куповало маркице, сваке године би могло да се купи нових 100 аутобуса. То је нешто на чему ћемо наставити да радимо– поручио је Весић.

 

Прочитајте још: Осам аутобуса стигло у мају.

 

Беоинфо

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

0 0 гласови
Гласање за чланке
Региструј се
Обавести о
guest

0 Коментари
Уграђене повратне информације
Погледај све коментаре
0
Волели бисмо да чујемо ваше мишљење, испод текста можете да пошаљете коментар.x