ЗБОГ КАШЊЕЊА У БУЛЕВАРУ ПАТРИЈАРХА ПАВЛА – УПОЗОРЕЊЕ ИЗВОЂАЧУ

ЈОШ БЕЗ БИЦИКЛИСТИЧКИХ СТАЗА У БУЛЕВАРУ ПАТРИЈАРХА ПАВЛА

Уградња шина у изграђеном делу Булевара патријарха Павла, чека на усклађивање са деоницом која се гради према Мосту на Ади, најновија је одлука надлежних – стоји у одговору Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда за наш портал.

Након што је у мају асфалтирана и лева коловозна трака средњег дела (Фаза 2) Булевара патријарха Павла, очекивало се повезивање и уградња шина, међутим то се није догодило.

Последњи најављени рок за тај посао је био октобар ове године.

Бициклистичке стазе нису изграђене, јер је у фебруару пропао тендер, пошто се нико није јавио. Најновија слика коју смо затекли на терену било је неколико десетина метара свежег асфалта на тротоару који је, судећи према натпису на машини, дело ЈКП Београд-пут.

„Извођење радова на изградњи саобраћајнице Патријарха Павла, на делу од Кошутњака до Пере Велимировића првобитно је обухватало и уградњу шина. Имајући у виду да је за функционисање трамваја обавезна изградња и другог дела мреже од Хиподрома до Кошутњака, донета је одлука да се уградња на обе деонице усклади, како би се комплетна контактна мрежа са шинама на исправан и квалитетан начин могла предати на употребу и одржавање надлежном предузећу„, пише у одговору Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу за Београдске.рс.

Извођачу је издато упозорење да се очекује да уговорени радови буду завршени до краја ове године“, стоји у одговору за наш портал.

До сада су изграђене обе коловозне траке са инсталацијама и постављена је семафорска сигнализација, подсећају у тој Дирекцији. Како наводе, преостало је да се изведу радови на постављању ивичњака, одводњавања, асфалтирању тротоара, као и завршетак уградње инсталација јавног осветљења и озелењавање.

КАСНИ И ФАЗА 1?

Бројне су нам поруке и коментаре слали читаоци у последње време да се ни први део булевара од Кошутњака до Моста на Ади не може похвалити активним радовима, па смо контактирали извођача, Рас инжењеринг.

Из те компаније, која је ангажована и активна на бројним градилиштима у граду су нас за сва питања упутили на Дирекцију за грађевинско земљиште.

Извођач је започео припремне радове на чишћењу и обележавању терена, као и на уклањању трамвајских шина и контактне трамвајске мреже. На основу уговора са предузећем Инфраструктура железнице Србије АД, ово јавно предузеће спроводи јавну набавку за скидање и уклањање укупне железничке опреме која се налази у оквиру трасе будуће саобраћајнице, одговарају из Дирекције за грађевинско земљиште.

Радови су уговорени у нето износу од 2 милијарде динара и очекује се да буду завршени током 2023. године, подсећају из Дирекције.

На грађевинској табли за деоницу од Кошутњака до Моста на Ади стоји рок од 360 дана. Пошто су радови почели у априлу ове године, пола тог рока је прошло.

Терен је до сада очишћен у зони расадника и положене су цеви до дела где би траса требало да крене уместо железничке пруге. Ту ће се градити кружни ток.

УПРАВО ЗАВРШЕН ТЕНДЕР ЗА УКЛАЊАЊЕ ШИНА НА ТРАСИ БУЛЕВАРА КОД БИВШЕ СТАНИЦЕ ,,ТОПЧИДЕР“

У тренуцима док је настајао овај текст завршен је поменути тендер за демонтажу, измештање и реконструкцију железничких инфраструктурних капацитета на прузи Топчидер Путничка – Распутница ,,Г“ Раковица.

Посао је додељен групи понуђача предвођеној новосадском компанијом ,,ЗГОП“ ДОО. У заједничкој понуди су и ,,Елнос Србија“, ,,Н-ИНГ“ Београд и Signalling & Control doo, Београд.

Понуда је вредна 181.631.760,14 без ПДВ-а.

Рок за извођење радова је 60 дана од дана увођења у посао. Шта све подразумева можете читати на посебном линку.

Београдске.рс

4 1 глас
Гласање за чланке
Региструј се
Обавести о
guest

1 Коментар
Највише гласова
Најновије Најстарије
Уграђене повратне информације
Погледај све коментаре
deda
deda
5 месеци пре

Mislim da cu dobiti opkladu da ce… Читај даље »

1
0
Волели бисмо да чујемо ваше мишљење, испод текста можете да пошаљете коментар.x