НОВА АУТОБУСКА СТАНИЦА ЧЕКА НОВИ КРЕДИТ

НОВА АУТОБУСКА СТАНИЦА ЧЕКА НОВИ КРЕДИТ

Реч је о шест милиона евра који би требало да буду одобрени средином месеца и који неће бити довољни за завршетак комплекса.

За наставак изградње главне аутобуске станице у Блоку 42 средина маја је кључна јер тада би БАС-у требало да буде одобрен кредит од шест милиона евра неопходан да градилиште поново заживи, пише Политика.

Али тај износ неће бити довољан за завршетак целокупног пројекта јер, како тај лист незванично сазнаје у граду, недостаје још око три до три и по милиона евра.

До сада је, наводе у Старом двору, у комплекс између насеља Белвил и „бувљака” уложен око 21 милион евра. Јавност, после силног кашњења и пробијања рокова, још не зна када ће БАС из Савског амфитеатра бити потпуно пресељен у Нови Београд како би ослободио парцеле за несметано ширење „Београда на води”.

– До краја године комплекс сигурно неће бити завршен, али са кредитом од шест милиона евра већ за који месец могло би да почне пресељење дела БАС-а у Блок 42 – кажу у граду уз подсећање да је све што је град према уговору о јавно-приватном партнерству са БАС-ом требало да уради то и учинио.

Дао је земљиште, изградио приступне саобраћајнице и анекс, објекат који је према пројекту замишљен као топла веза будуће аутобуске и железничке станице у Новом Београду и који је виђен као привремена станична зграда док она централна не буде подигнута.

Оно што се намеће као питање јесте како ће бити обезбеђено тих три до три и по милиона евра и да ли ће БАС и за та средства тражити и моћи да добије још један кредит. Односно када ће бити окончана градња станице за коју је камен темељац постављен у изборној кампањи 2018. године, а радови се захуктали 2019. Исту дилему има и Слободан Коврлија, председник Независног синдиката БАС а. д.

НОВА АУТОБУСКА СТАНИЦА – ПЕТ МИЛИЈАРДИ ДИНАРА

– Од повереника за доступност информација зато покушавамо да добијемо уговоре које би иначе требало да добијемо од наше фирме. Према новој грађевинској дозволи, износ градње станице биће готово двоструко већи од првобитно планирана 24 милиона евра. По последњим информацијама, коштаће скоро пет милијарди динара. Ем то, ем нас је корона покосила јер, сећате се, једно време је и у потпуности био обустављен саобраћај. Питање је како ће све то издржати предузеће – каже Коврлија.

Према последњим најавама градских званичника, део БАС-а требало је да буде пресељен најкасније до фебруара ове године, што се није десило. За разлику од прошле године када је на градилишту врвело од радника и машина, већ неколико месеци оно делује сабласно. О томе, новим роковима и проблемима у Блоку 42 директор БАС-а Анђелко Мучибабић није био расположен да говори, преноси Политика.

Али јесте Слободан Коврлија, који додуше каже да о наредним корацима запослени у том предузећу знају исто толико колико и грађани. Он једино може да потврди да предузеће уредно плаћа кредит банци узет за изградњу нове станице и да је као и радницима БАС-а и граду, који, како каже, има 30 одсто акција предузећа, у интересу да се нова станица комплетно што пре заврши.

– Од нашег менаџмента немамо никакве информације, наш директор игнорише наше захтеве, позиве и дописе синдиката. Проблем је што и са представницима града нисмо били у прилици да разговарамо до сада. Када је првобитно требало да имамо састанак, он је померен, а онда смо поново позвани на састанак два дана уочи избора, када више није било сврхе јер се није знало, као што се и даље не зна, ко ће бити градоначелник – указује Коврлија.

Политика

  • ЧИТАЈТЕ ЈОШ И:

ПРОЈЕКАТ ЕРПОРТ ГАРДЕН ИЗМЕЊЕН, ЕВО КАКО ЋЕ ИЗГЛЕДАТИ (ФОТО)

РЕНОВИРАЊЕ ЗГРАДЕ МУЗЕЈА ВАЗДУХОПЛОВСТВА

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

Остави коментар

Хвала што учествујете у дискусији. Ваш коментар је послат на објаву.