СПРЕМА СЕ НАСТАВАК РАДОВА НА АУТОБУСКОЈ СТАНИЦИ НА НОВОМ БЕОГРАДУ

НОВА АУТОБУСКА СТАНИЦА ЧЕКА НОВИ КРЕДИТ

Фото: Градилиште аутобуске станице у блоку 42, Београдске.рс/архива

Напуштено градилиште аутобуске станице у блоку 42 на Новом Београду ускоро би могло да буде активирано.

Како се наводи у материјалу који је објавио БАС а.д. уочи редовне седнице скупштине БАС-а 19. јуна, предложено је да се узме кредит код Фонда за развој у износу од 915.000.000,00 динара за наставак радова.

Пошто се финансијска средства  не могу обезбедити из редовног пословања “БАС“-а,  дана 30.05.2023. године Друштво је поднело Министарству привреде молбу, ради узимања инвестиционог кредита у износу од 915.000.000,00 динара за завршетак реализације I фазе изградње комплекса аутобуске станице у Блоку 42 на Новом Београду. Изградњом нове аутобуске станице се на трајан и савремен начин решава питање пријема и отпреме путника и аутобуса  у главном граду, што  је заједнички   интерес Града Београда,  свих грађана Београда, корисника услуга аутобуске станице и више од  600 запослених “БАС“-а  и њихових породица, наводи се у предлогу Одлуке о закључењу уговора о кредиту.

У документу се наводи и да је БАС-у одобрено располагање имовином велике вредности, на основу Закључка Владе Републике Србије од 01.06.2023.

Да подсетимо, на априлској ванредној седници Скупштине акционара Београдске аутобуске станице (БАС), предузеће је добило шест неизвршних директора.

Према биографијама на сајту то су – Светислав Ђуровић, дипломирани правник који долази из МУП-а са функције координатора и саветника у сектору за информационе технологије, Душан Петрић, председник Скупштине Стари Град, Немања Вуловић, саветник у Министарству финансија, Из „Београда на води д.о.о“ је дошао Данило Јеринић који ради као координатор за дозволе. Ту је и Јадранка Радоњић, која је на позицију неизвршне директорке дошла са позиције у „Вајрлес медија“, фирме Игора Жежеља, власника ,,Курира“, односно, „Адрија медија групе“.

БАС је до сада уложио у градилиште нове станице око 20 милиона евра, од чега је кредит од 12 милиона евра код Комерцијалне банке.

Будућа станична зграда ће, према подацима из грађевинске дозволе, имати преко 26.000 м2.

До сада је изграђен станични плато са полузавршеним перонима и темељом станичне зграде. Изграђен је и анекс од 1200 квадрата који је требало да обавља функцију станице до изградње целог комплекса, међутим, он никада није отворен.

Железница је у међувремену изградила надстрешницу која наткрива пешачки коридор између анекса и железничке станице.

Град је у претходном периоду проширио и реконструисао саобраћајнице које окружују парцелу.

Београдске.рс, БАС,

ЧИТАЈТЕ ЈОШ И:

АУТО ЧАЧАК ГРАДИ ПОСЛОВНЕ КВАДРАТЕ У МИЛУТИНА МИЛАНКОВИЋА

ОВАКО ЋЕ ПРОКОП БИТИ ПОВЕЗАН НА АУТОПУТ

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

Остави коментар

Хвала што учествујете у дискусији. Ваш коментар је послат на објаву.