БГ МЕТРО: РУДАРСКО-ГЕОЛОШКИ ФАКУЛТЕТ РАДИ ТЕХНИЧКУ КОНТРОЛУ

КАКО ЋЕ ИЗГЛЕДАТИ МЕТРО СТАНИЦЕ - ПОЧЕЛА ТРКА АРХИТЕКАТА

Рударско-геолошки факултет у Београду обавиће техничку контролу елабората о инжењерскогеолошким-геотехничким условима изградње за потребе израде Студије оправданости са Идејним пројектом за прву фазу метро Линије 1.

Уговорена вредност, након спроведене тендерске процедуре је 5,76 милиона динара.

Техничка контрола Елабората обухвата проверу усклађености елабората са: пројектним задатком на основу Закона о рударству и геолошким истраживањима, пројектом детаљних инжењерскогеолошких истраживања за потребе израде Елабората о инжењерскогеолошким-геотехничким условима изградње прве фазе прве линије београдског метроа, законом и другим прописима, техничким нормативима, стандардима и нормама квалитета, као и међусобне усклађености Елабората и подлога и провера исправности и тачности добијених и приказаних резултата инжењерскогеолошких-геотехничких истраживања и на основу њих датих услова изградње прве фазе метро Линије 1.

 ЈКП Београдски метро и воз расписао је јавну набавку расписана у јулу, а рок за подношење понуда био је 20. август 2020.

БГ МЕТРО:АУСТРИЈАНЦИ САВЕТНИЦИ НА ПРОЈЕКТУ

 

Предузеће “Београдски метро и воз” одабрало је Аустријанце за саветнике приликом реализације пројекта БГ метро, чија би изградња требало да почне следеће године.

Вредност уговора је 86,9 милиона динара са ПДВ-ом.

На тендеру који је расписан ове године, стигле су две понуде, а прво место су однели Аустријанци, који ће бити задужени за праћење и оцењивање израде студије оправданости са идејним пројектом и студије о процени утицаја на животну средину, праћење планиране динамике реализације активности на пројекту.

Подсетимо, прва фаза градње Београдског метроа требало би да обухвата израду првог дела прве линије од Макишког поља до Карабурме. Тек накнадно би био изграђен потез од Карабурме до Миријева где ће бити окретница и где би се укрштале прве две линије (као и на Савском тргу).

Како је раније истакао Станко Кантар, директор ЈКП “Београдски воз и метро”, за градњу прве фазе од Макишког поља до Карабурме потребне су четири и по године од полагања камена темељца.

– Очекивано време је четири и по године. Све зависи од финансија – закључује први човек ЈКП “Београдски метро и воз”.

ЧИТАЈТЕ ЈОШ: ВУКОВ СПОМЕНИК СЕ СПРЕМА ЗА ОБНОВУ

Блиц, Београдске.рс

 

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

Остави коментар

Хвала што учествујете у дискусији. Ваш коментар је послат на објаву.