Улица Драгослава Срејовића од Богословије до Миријева, требало да добије четири траке. Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда потписала је уговор са извођачима за израду техничке документације и изградњу
Уговорена вредност је 194,57 милиона динара без ПДВ-а.
Обавеза добављача, групе предузећа коју чине: ЈКП Београд-пут, Цестра, Рас Инжењеринг нискоградња, Реса градња, ДЦ Енергоцооп и Саобраћајни институт ЦИП, је да обави све активности неопходне за израду подлога за пројектовање. (осим прибављања катастра непокретности и катастра водова које су обавеза наручиоца) Потом да изради целокупну техничку документацију, организује техничку контролу/стручну контролу документације и изведе радове (подлоге + ТД са ТК+ радови) по систему „кључ у руке“.
Улица Драгослава Срејовића категорисана је у мрежи постојећег стања као улица I реда. Ова саобраћајница има важну улогу у повезивању насеља Миријево са ужом централном зоном града.
Како се наводи у пројекту, предмет саобраћајних површина је деоница улице Драгослава Срејовића у дужини од 800 метара, од кружне раскрснице Богословија до раскрснице са Волгином улицим, односно испред улаза у комплекс предузећа Београд пут. Постојећа улица ће бити проширена са припадајућом инфраструктуром, планира се доградња резервоара и реконструкција црпне станице Пионир.
– Планом детаљне регулације од Богословије је предвиђено проширење коловоза са по две саобраћајне траке по смеру, ширине 12 метара, (два пута шест метара) и обострани тротоари ширине три метра. Даље је планирана нова конструкција такође, са по две траке по смеру, и ивично зеленило са десне стране ширине 2,5 метара. Паркирање у профилу улице није планирано.
Планом је предвиђено да се проблеми паркирања решавају у оквиру секундарне мреже улица које опслужују улицу Драгослава Срејовића. Паркинг површина испред Београд пута због проширења профила губи своју функцију – стоји у плану.
Према техничкој спецификацији, пројектом је прдвиђено да се саобраћајница уклопи у постојеће улице и да се пројектују раскрснице са улицама Генерала Арачића, Милице Јанковић, Маријане Грегоран.
Осим саобраћајних, пројектом је предвиђено и уређење зелених површина, а постојећи дрворед платана, код предузећа Београд пут, требало би да се сачува.
Јавном набавком обухваћена је израда техничке документације са техничком контролом и извођење радова. Рок за израду техничке документације је 210, док је рок за извођење радова 180 календарских дана.