Подели
Реконструкција Славије Фото: Београдске.рс

У трку за реконструкцију Славије, Булевара ослобођења, Рузвелтове и Мије Ковачевића, посао тежак скоро 20 милиона евра, ушла су два домаћа и један аустријски тим.

Јавно отварање понуда за сређивање ових саобраћајница обављено је у просторијама Скупштине града, а чланови комисије обелоданили су да су на тендер пристигле три понуде: од аустријског „Штрабага“, домаћег „МБА Ратко Митровић“, те својеврсног конзорцијума који чине фирме „ПМЦ инжењеринг“, ЖГП и ЦМП, преноси Блиц.

„Штрабаг“ је понуду ковертирао непосредно пред затварање тендера, и то на износ од 3,14 милијарди динара без обрачунатог ПДВ-а. Они би, уколико добију посао, као подизвођаче узели „АГ Штрабаг“ и „ДО Београд“. Ова аустријска компанија је једна од најзапосленијих на територији престонице пошто су тренутно, између осталог, ангажовани на изградњи приступних саобраћајница Прокопу, на изградњи робне куће „Икеа“, у измештању наплатне рампе Бубањ поток…

Понуду је послао и „МБА Ратко Митровић“, који је планирао да у том пројекту сам наступи. Они су у последњи час послали пар измена којима су понудили и попуст од чак 11 одсто, што је спустило претходну цену на 1,94 милијарде динара без ПДВ-а. Они су познати по томе што су радили реконструкцију Улице војводе Степе, али и приступних саобраћајница Пупиновом мосту.

За уносан посао реконструкције Славије ангажован је и заједнички тим три предузећа у којем се налази и „ПМЦ инжењеринг“, фирма која већ обавља радове на Славији и ради на изградњи музичке фонтане. Они су понудили попуст од један одсто, па су ковертирали понуду од 2,11 милијарди динара.

Реконструкцију Славије, али и радове на другим саобраћајницама које су предвиђене овом реконструкцијом реално не би требало очекивати пре лета. Комисија прво треба да изабере најбољу понуду, после чега следе евентуалне жалбе, потписивање уговора, увођење у градилиште. Никакве грешке не сме бити пошто новац за ове радове даје Европска банка за обнову и развој (ЕБРД).

ПРВИ ТЕНДЕР ПРОПАО

Први тендер за реконструкцију саобраћајница од Славије до Аутокоманде неславно је завршен. Након седам одлагања, утврђено је да ниједна од две приспеле понуде не испуњава зацртане услове. Тада је на једној страни био „МБА Ратко Митровић“, а на другој „Италиана конструциони“. Радови су тада, иначе, планирани за април 2016.

ПРИМЕДБА НА „ПМЦ ИНЖЕЊЕРИНГ“

На тендеру је изнето неслагање са понудом фирме „ПМЦ инжењеринг“ јер они, наводно, као државна фирма не могу бити ангажовани у кредитним пословима пошто „држава не може давати кредит држави“.

Чланови комисије су саопштили да ће примедбу накнадно размотрити.

 

Нема коментара

Оставите коментар