Подели
Трг републике Фото:Београдске.рс

Београд је покренуо капмању којом се нада да ће успети да привуче значајан број кинеских туриста, наводи се у извештају агенције Ксинхуа, а преноси кинески портал Њу Чајна. Према речима Миодрага Поповића, директора Туристичке организације Београда, српска престоница пласирала је промотивни видео како би се привукао знатно већи број туриста и посетилаца из Кине, као и серију других активности ради промовисања главног града Србије. Он је подсетио да је ТОБ на овогодишњем 38. Сајму туризма, који је одржан од 18. до 21. фебруара, промовисао видео са прослављеним глумцем Велимиром Батом Живојиновићем, који је играо главну улогу у филму „Валтер брани Сарајево” из 1972. године, како би привукао пажњу кинеских туриста. – Овај филм је био веома популаран како у Кини тако и у целој бившој Југославији и због тога смо желели да привучемо кинеске туристе у Београд учешћем Живојиновића у споту, који је већ постао популаран у Србији – рекао је Поповић у интервјуу током одржавања сајма, који се сматра за највећи у Југоисточној Европи, преноси Њу Чајна.

Нема коментара

Оставите коментар